Організація інклюзивного навчання для дітей із особливими потребами потребами невід'ємна частина освітнього процесу закладу освіти. 12 вересня у ліцеї № 2 відбулося засіданнях Команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП, на якому класні керівники (вчителі початкових класів) і вчителі-предметники ознайомили з інформацією про особливості навчально-пізнавальної діяльності дітей із ООП, асистенти учителів повідомили смарт-цілі, поставленні на І семестр навчального року , відповідно до потенційних можливостей та індивідуальних особливостей учнів. Практичний психолог надала практичні рекомендації щодо особливостей взаємодії із дітьми з ООП та їх батьками з метою формування готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі. Також фахівець інклюзивно-ресурсного центру Лиходід А.С. надала методичні рекомендації вчителям-предметникам щодо особливостей складання Індивідуальної навчальної програми з предмета.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Міжнародний день прав людини
До Міжнародного дня прав людини проведено ряд годин спілкування з класними колективами 2-9 класів на теми: «Немає прав без обов’язків», «Т...
-
Психолого-педагогічний семінар «ПРОФІЛАКТИКА ПЕДАГОГІЧНОГО ВИГОРАННЯ. ЗБЕРЕЖЕННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ'Я» в Новомиргородському ліцеї №2....
-
Організація інклюзивного навчання для дітей із особливими потребами потребами невід'ємна частина освітнього процесу закладу освіти. 12 ...
-
В Новомиргородському ліцеї № 2 пройшов Жовтий день КОЛЬОРОВОГО ТИЖНЯ ПСИХОЛОГІЇ, під час якого було визначено "Міс та містера дня"...


Немає коментарів:
Дописати коментар